Lördags-mys :-)

Heej alla läsare! Jag har inte skrivit på så länge, men nu sak jag berätta om min dag!(lördag) Mamma och hatobjektet(hennes nya kille(pust)) tog bort en rabatt så vi kunde få plats med båda bilarna och jag stog bara och stirrade! Men det blev ruuuligare mot kvällen! 19.30 satt jag mej framför tvn för att se "Blog awards" ! Foki fick sina 3 priser som hon var otroligt värda! Sen ville hatobjekt 2(hans dotter) se körslaget så jag såg gilmore girls på datan i mitt rum och åt chips och drack coca cola! Godanatt!!!




Kommentarer
Postat av: Anonym

jätte bra blogg,och fin ,helt underbar :D

Min blogg är inte lik din,men den är bra ändå tycker jag ;) Den handlar om hur man kan förbättrar sin självkänsla och självförtroende .ja,och så handlar den om massa andra sker som tonåringar går igenom. Du kan ju kolla in den,även om den kanske inte är någonting för dig,de den ett försök;)

Den heter ialf ; http://jjuno.blogg.se

2009-10-25 @ 20:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0