Hellooo evry boady =)

Heejsan! Förlåt att jag inte skrivit på JÄÄÄÄÄÄTTE länge!!! Jag Lovar Jag Ska Bättra Mej!! Men jag vill ha en design! Ahja, nog om det! Idag hade vi gympa i skolan sista timmen! Jag och Jenna fick vänta på Albin för vi skulle gå med han hem och hämta saker. Jag fick en hamsterbur, ett rör, en borg typ, och en tunnel och ett lila hjul! Jennifer fick ett jääätte långt rör, nån lektorn och så kommer jag inte ihåg mer =) Men det var iallafall jätte snällt av han! Sen gick vi hem till min mormor och lämnade buren hoss dom, sen gick vi hem till jenna och tog in tornet och allt till hennes bur, sen gick Albin hem och jag och jenna till affären. Jenna köpte choklad men jag köpote inget , för jag är pank =(  Imorgon ska jag på ridning och på fredag ska jag va med jenna och vi ska gå på puma ofc, efter det ska vi sova över hos henne =) Skriver mer sen


Hugs and kisses // The F <33

Kommentarer
Postat av: Pallla

Nizzze

2009-10-15 @ 15:25:19
Postat av: jenna

Heeej gumman min! Vi hade fett skojj!!!!Den kvällen SKA vi göra om och kanske lite bättre till och med ;)<33333 Love u! Pössss/MIss J<3

2009-10-19 @ 20:19:22
URL: http://´www.gahnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0