Fredag - lördag

Hejsan! Sorry att jag inte skrivit på länge men dt finns bara inte tid! Igår va jag med Clara n, Zamira och Tintin på stan. Vi gick inte på stan seriöst men vi gick till solberga för tintin skulle träffa kompisar sen var vi där ganska länge och sen satt vi typ på cubus och prata! Sen gick jag och Clara hem till henne och typ satt vid datan och gjorde i årdning oss för puma! sen gick vi på puma och typ alla var där! Jenna, hanna, clara j, zamira, tintin, antonio, truls, adam, david, elias, eddie..... med mer!!! Efter puma sov jag och Jenna över hos mej och vi åt först när vi kom hem tacos och sen gick vi typ upp på mitt rum och snacka och satt vid datan. Vi gick o la oss halv två och spela kort. Sen snacka vi och sov. Jenna vakna klockan typ 8.15 elr  nått och jag typ 8.45! sen prata vi ovhsenåkte vi till "kul på hjul" på p18! Vi gick runt och tog godis och saker vid alla tält där och vi åkte världens läskigaste sak!!!! Det var en lastbilshytt som välte åt båda hållen tre gånger typ!!! Först åkte jenna neråt och då hängde typ jag mot henneoch då tänkte jag att det skulle bli bättre när jag var neråt men NEJ! Andra gången jag kom neråt så blundade jag opch då sa hon att jag skulle låtsas att jag sov! Så då snarka jag på skoj sen skratta och skrek vi resten av tiden ;D Haha men orkar inte skriva mer ::D kramar
  

Pussss<3

Kommentarer
Postat av: jenmifer

hejj,asså vi gick och la oss vid halv tre!och vi satt inte vid datan efter maten!hejj:)<33

2009-10-04 @ 16:08:22
URL: http://gahnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0