Hela veckan !

I måndags gjorde jag inget.

TIsdags: Ridning, red albin för första gången, rycktade, sadlade tränslade innan för första gången! :) Gick bra men han var lite arg så han travade as snabbt! :S

Onsdags: Studie dag, jag och sandra gick typ på stan! :) Hittade två tröjor men orkar inte ladda upp dom! :P

Torsdags: Gjorde inget, va på några affärer, bl.a lantmännen och kollade p nya häst saker och köpt ekanin mat!

Fredags: Va på Johannas födelsedags disco! Det var kuuul det! :D Sen kom jag hem och gjorde inget!

Lördags: Min morfar fyllde år så vi var där! :)

Söndags: Sandra, min älskade suster fyllde år så vi hade fest!

Sen så var det ju måndag! Blev hemskjutsad! Jag kommer  inte att upptaderabloggen mkt på sistonde! :(

Måste gå!

Puuuuuussssssaaaar!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0