Yeeeeesss!!!!

Idag har jag iaf tid att platta håret noga... xD


Nu har jag precis ätit frukost och klätt på mej:) Snart blir det stan + julklapps handling! :) Innan så har jag änntligen lite tid att platta håret noga eftersom att vanliga dagar finns ingen tid på :(

Kanske blir det en liten hair cut för mej idag :D Det behövs, tro mej... xD

Ni kan alltid nå mej på mobilen!  :)

Förresten! Har ni öppnat julkalendern idag? Är det kanske nån som ser den på tv? " Super hjälte jul" heter årets och jag tkr den är rätt så barnslig,, har bara sett tre avsnitt xD

Vad ska alla söta läsare göra today ? :)

Har int mkt blogg tid idag, skriver när jag kommer hem!


Förresten har sötis www.fridaprinssesa.blogg.se  frida alltså, hon sk akanske göra en snyygg design till mej! :D


Jag måste gå nu men först blir det som lovat.....


       Dagens outfit                                                                      
             Utan bild -

linne - nånstans i stockholm typ xD

tröja - h m

tights - no idea ! xD

 

 // Kisses <33 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0